Про мене

Інформаційна картка учасника ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» в номінації "Математика"



    1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Рафальська  Оксана Дмитрівна
2.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, в якому році, спеціальність за дипломом
Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського, 2009 р., вчитель математики та основ економіки
3.    
Педагогічний стаж роботи
13 років
4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Новобузька ЗОШ І – ІІ ст. № 4 Новобузької районної ради Миколаївської області
5.    
Посада
вчитель математики
6.    
Кваліфікаційна категорія
вища
7.    
Звання
вчитель - методист
8.    
Класи, в яких викладаєте
5 – 9 класи
9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
Блог «Вчимося економити сімейний бюджет» http://oksanarafalska.blogspot.com/
Блог вчителя математики Рафальської Оксани Дмитрівни  http://matematy4ka.blogspot.com/
Так як я голова районного методичного об’єднання вчителів математики, то пропоную відвідати сайт вчителів математики Новобузького району модератором якого я є: www.nbgmatematika.at.ua
10.            
Педагогічне кредо
Стає майстром педагогічної праці найшвидше той, хто відчуває в собі дослідника. В. О. Сухомлинський
11.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
особистісно – зорієнтовані, інтерактивні, ігрові, проектні, інформаційні, інтегровані. Методики: кейс – стаді, креативна, критичного мислення, синектична методика, вітагенне навчання, групова діяльність, кооперативне навчання. Методи та прийоми: пояснювально – ілюстративні, абстрактно – дедуктивні, евристичні, конкретно – індуктивні, дослідницькі, випередження, укрупнення блоків, складної цілі, вибору, самоаналізу.
12.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
     Мені завжди згадується фільм радянських часів, де старий вчитель казав молодому стажеру: «Вчитель буде вчителем, якщо він вчиться, і запам’ятай: входиш в 9 – й клас – ти дев’ятикласник, а в 10 – му – ти десятикласник».
     Тому завжди намагаюся увійти у внутрішній світ дитини, щоб зрозуміти її, підтримати, допомогти. Скільки себе пам’ятаю, мріяла бути вчителем. Хотілося створити свою унікальну школу. З часом мрія стала реальною – закінчила інститут і отримала спеціальність: вчитель математики та основ економіки.
      Цицерон говорив: «Маючи поганих кравців, - не матимемо гарного одягу, поганих пекарів – їстимемо такий – сякий хліб, а якщо матимемо поганих учителів, то не буде у нас майбутнього».
      Тому завжди працюю над собою, щоб стати для учнів старшим другом, незамінним порадником, першим наставником, майстром своєї справи. Роботу вчителя завжди асоціюю з притчею про оркестр.  Одного разу зібралися разом музичні інструменти: саксофон, скрипка, сопілка, труба та контрабас. І виникла між ними суперечка – хто з них краще за всіх звучить. Кожний музичний інструмент почав вигравати свою мелодію, хизуватися своєю майстерністю. Та виходило не мелодійна музика, а жахливе виття. І чим старанніше вигравав кожен інструмент, тим потворнішою ставала мелодія. Та ось зявилася людина й одним махом руки зупинила нестерпне звучання. «Друзі, мелодія – це одне ціле. Нехай кожен із вас прислухається до іншого, і вийде чудова музика».
Людина змахнула рукою, і спочатку несміливо, а далі все краще залунала чарівна мелодія, у якій можна було почути ліричність саксофона, смуток скрипки, ніжність сопілки, оптимізм труби й величність контрабаса.
Інструменти грали, із замилуванням спостерігаючи за чарівними рухами рук людини. А мелодія лилася і лилася, поєднуючи виконавців і диригента в одне ціле. Як важливо, щоб оркестром хтось керував….
    Своїм щастям вважаю вміння згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й бажанням привести їх до успіху.
Тому і стала я вчителем, бо зрозуміла, що все в моїх руках .
     Кожен коваль свого щастя, якщо приносить користь державі, людям. А формулою вчительського  та жіночого щастя стануть щасливі дитячі оченята, усміхнені обличчя, щоденні пустощі та зацікавлені погляди, які кожен зможе викликати, якщо справді закоханий у свою професію, якщо любить свою роботу, не уявляє свого життя без дітей, якщо бажає змінити світ на краще. Бо в наших руках майбутнє країни, майбутнє нації!







 Давайте знайомитися!



Я працюю в Новобузькій ЗОШ І – ІІ ст. № 4 з 2004 року. У 2009 році закінчила Миколаївський державний університет ім.. В. О. Сухомлинського за спеціальністю «вчитель математики та основ економіки». Маю високий науковий та методичний рівень, добре обізнана з вимогами програми з математики. Я маю належний рівень креативності, творчої інтуїції. Основою творчого пошуку вважаю ґрунтовну фахову й методичну підготовку, глибоку ерудицію, різноманітний світ захоплень, власне бачення світу.
Переконана, що ніхто не може так впливати на майбутнє особистості, як учитель. Тому найголовнішу роль педагога вбачаю у підготовці дітей до дорослого життя, навчанні їх находити для себе щось цікаве й корисне у будь-якій діяльності, бути гідними свого майбутнього. Прагну стати прикладом сучасного вчителя, який органічно поєднує знання класичної педагогіки із сучасними педагогічними технологіями, експериментальною та дослідницькою діяльністю.   У центрі уваги роботи вчителя вбачаю  формування життєвих компетентностей, розвиток творчих здібностей учнів.
Проводжу уроки на високому рівні, застосовуючи в своїй роботі активні форми навчання: семінари, дискусії, конференції. Кожен урок ретельно продумую і сплановановую, будую методично грамотно, бо хочу, щоб вирізнявся організованістю, насиченістю, високим темпом, емоційністю. Вважає, що успіх у навчанні забезпечується не тільки методичними системами, але й творчим підходом. На кожному уроці створюю стійку мотивацію до навчання, спонукаю  своїх учнів до самоосвіти та творчого мислення. Переконана, що педагог повинен бути координатором у лабіринті знань, зацікавити учнів, викликати інтерес навіть до нецікавих на перший погляд тем.
 Широко застосовую технічні засоби навчання, що впливають на насиченість уроків матеріалом і раціональне використання його часу.
Приділяю значну увагу роботі з учнями в позаурочний час. Маю переможців та призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з математики та Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», "Левеня". Й сама щорічно приймаю участь в різноманітних фахових конкурсах: «Вчитель року», «Вчитель - новатор», «Класний керівник року», «Успішний проект», «Учительське щастя». Приймаючи вдруге участь в Всеукраїнському конкурсі «Вчитель - новатор»  приєдналася до Інтернет – спільноти «Методичний відеопосібник цікавих та нестандартних способів обчислення», тому відшукую цікаві та стародавні методи обчислення та створюю відеоматеріали для конкурсу.  Маю 26 друкованих робіт у фахових журналах та газетах «Математика», «Математика в школах України», «Педагогічна майстерня», «Класний керівник. Усе для роботи». Приймаю участь в різних Інтернет – конкурсах та Інтернет – семінарах. Маю персональний сайт,  де всі бажаючі можуть ознайомитися з досвідом роботи вчителя, учні можуть переглянути свої творчі роботи, реферати, повідомлення, казки, завдання олімпіад. Видала посібник «Теоретичні та методичні засади реалізації нового Державного стандарту освітньої галузі «Математика» у 5 класах», частину якого було надруковано журналом "Математика в школах України" ВГ "Основа".  Актуальність даної роботи полягає в тому, що з нового навчального року впроваджується новий Державний стандарт базової та повної загальної освіти у навчальний процес у 5 – х класах. Тож даний посібник укладено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про затвердження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Дана робота складається з органічно поєднаних частин, які наочно розкривають порівняльний аналіз державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за діючою та новою програмою, реалізацію та практичне впровадження нового Державного стандарту освітньої галузі «Математика» у 5 – х класах по темі: «Площі та об’єми многокутників та многогранників».
     З дітьми прагну бути доброзичливою і щирою, принциповою і відповідальною. Стараюся встановити з дітьми гарні, доброзичливі стосунки, створити колектив, спрямувати процес навчання так, щоб дітям було цікаво вчитися, самостійно здобувати знання і радіти своїм відкриттям.
    З 2008 року я – керівник шкільного методичного об’єднання вчителів – предметників, а з 2012 року - керівник районного методичного об’єднання вчителів математики. Серед колег, дітей, батьків користуюся повагою. Відзначаюся загальним рівнем культури та високими моральними якостями.
    У 2013 році було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та  педагогічного звання «вчитель - методист»
Портфоліо можна переглянути тут: http://oksanarafalska.ucoz.ua/news/portfolio_vchitelja_matematiki_ta_fiziki_budmo_znajomi/2011-11-26-2


Немає коментарів:

Дописати коментар