• Хороший рисунок — хороший помічник, з ним ідея розв'язання «прийде сама». Якщо умова дозволяє, кресліть у масштабі.
•
Уникайте креслити
окремі випадки (прямокутний, рівнобедрений, трикутники і т. д.),
якщо це не передбачено умовою задачі.
•
«Задано» — малюйте
синім, «знайти» — червоним. Це допомагає сконцентрувати думку на головному.
- Відведіть 2-3 хвилини на ретельне
вивчення умови. Що дано? Що потрібно
знайти? Чи не можна сформулювати задачу
інакше? Чи не можна знайти зв'язок між даною задачею і якою-небудь
задачею з відомим розв'язанням?
•
Якщо задача складна,
складіть план розв'язання.
•
Вдала допоміжна побудова іноді зразу
розкриває секрет умови задачі.
•
Спотворений в об'ємному рисунку перетин
побудуй поряд у натуральному вигляді — прямий
кут стане дійсно прямим, подібність трикутників стане явною.
•
У стереометрії добре допомагає модель,
навіть поспішно складена з паперу.
•
Нічого не
виходить? Не сумуйте! Проведіть
наново загальний аналіз — навіть Суворов визнавав необхідність вчасно
відступити. Математичні викладки почніть знову, оскільки дуже важко знайти неточності
у старих записах. Раціональний вибір невідомих — справа тонка. Мобілізуйте
весь свій досвід і інтуїцію! Не бійтеся застосовувати систему рівнянь в геометрії. Максимум уважності. Розв'язання
може бути зведене нанівець через один тільки забутий знак «мінус». Не сподівайтеся
на сусіда! Самостійність — обов'язковий елемент навчання. • Коли задачу
розв'язано, погляньте: можливо, знайдете більш витончене розв'язання! Адже математика найбільш таємничий і романтичний
предмет. Знайшовши нове, красивіше розв'язання, тим самим відкриваєте для себе нову загадку цієї
найвеличнішої науки.
Немає коментарів:
Дописати коментар